Uppdatering =/

Heeej

Här kan man snacka om dålig uppdatering, sorry!!!

Torsdag var det ju valborg, var hos Joseph

Skojj Skojj

Vi åt middag och sen typ gjorde vi något.

Efter det så gick vi ( jag och joseoh delade på en cykel )

upp på majbrasa, träffade massa folk <3

Jag Alexandra, Joline och Sandra gick ut på ängen där dom smällde raketer.

Jaa där var Johan,Tom,Benjamin, Joseph ( tror jag ) och Lukas.

Dom smällde raketrer och vi skrek xD

Sen var det en viss person ( inga namn nämda )

som stoppade en raket i en höstack så det börja ryka.

Inte bra, Inte bra!!

Efter det gick jag, Joline och sandra till Benjamin och Tom.

Sen var vi tvungen att gå tillbaka hem till Joseph, åt efterrätt.

Joline följde med ner<3

Vi hoppade lite studdsmatta m.m

Skojj Skojj!!

Efter en lång stund så gick vi hem =(

Joline sov över hos mej <33

 

FREDAG:

Vi vaknade ( tur det ) xD

åt frukost och sen cyklade vi till Jolines pappa och hämtade pengar.

Efter jolines pappa cyklade vi till Alexandra <33

När vi kom till Alex<3

Åkte vi på stan,kollade på bio.

Hannah Montanah ( stavning ) the movie

DEN VAR SÅ JÄVLA BRA!!!! <33 Älskar den =oP

Hem till Alexandra igen.

Var hos Alexandra hela kvällen.

Jag,Gabbe, Emmis och Alexandra sov i lekstugan xD

Mysigt Mysigt

Jag och Gabbe låg och garva åt Phinias och Phurb ( stavning )

och robinsson medans Emmis och Alexndra försökte sova =oP

 

LÖRDAG:

Då bar det av till Stan igen.

Bilder på det kommer på min blogg www.peppparkakaa.blogg.se

Eter stan åkte vi hem till mig, sen gick vi upp till Alexandra och mötte Benjamin och Johan.

Vi var med dom =oP

Skojj Skojj

Var hos Alexandra hela kvällen.

Sov där.

Vi sov i vardagsrummet =oP

Kollade på två as bra filmer!!

Kärlek på meny

den e as bra!!!

Picture this

också as bra!!

 

SÖNDAG:

Cyklade hem.

Gjorde typ ingenting=o(

Sen vart det fotbolls träning <3

Skojj Skojj

Nu sitter jag och kollar på Wipe out

Skojj Skojj <33

 

aa nu får ni ha det bra!!!

PUSSS ♥

 

O// Hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0