Tremänning

Hejsan Svejsan alla glada och alla mindre glada♥

Här får ni lite kort om min dag:
halv elva var det fotbollsträning, senn åkte jag hem o duschade.
Sen bar det av mot stan<3
Träffade Sara,Michaela,Jossan,Hanna,Ida och Millan.
Trevligt,Trevligt.
När jag,Hanna o Ida stog o prata så kom det en tjej som hade svarta genomskinliga legging, ett för kort linne o stringtrosor så men såg det mesta kan jag ju säga xD
Vackert ( NOOT )
Mamma kom o hämtade mig på satn och sen åkte vi till mammas kusin och hennes man som har kommit och hälsat på, dom bor i england.
Fick träffa min tremänning för första gången <33
Hon är typ ett och et halft.
Hon var så söööööööööööööööt!!<333

Nu sitter jag och kollar på Eurovision song contest.
Ja jag vet inte vad jag ska säga om det.....

jaha nu måste jag kolla klart o skriva lite på mitt PM.

O// HANNIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0