Tillbaka :D ( YeeeaH )

Heeejsaaan :D
Tänkte att jag skulle börja blogga igen nu i veckan :D Måste bara berätta lite snabbt om helgen :D I torsdags efter skolan tog jag bussen till Jozzan <3 Vi var med Ida o hade super skoj :D Vi åt tacos och efter de gick vi till majbrasan o träffade massa folk :D skojskoj :D Vid 11 gick vi hem till Oskar med han Tim Kasper o Casper :P Vi gjorde väll inte så mkt :P Eller vi sköt raketer :P Sen skulle vi hem o då gick dom me oss en bit :) Nästa morgon fixade vi oss o gick till o vänta på Tim o Oskar :D När vi satt där kom nån jävla fullgubbe xD jag tror nog att han fråga om vi hade eld  10 gånger xD :p När killarna hade kommit så körde Jozzans pappa oss till badet ist :P Vi va där as länge typ :D de va super kul :D <33 Efter bade stak vi till l-vik igen :) Vi va typ ute o hade skoj :D Sen fick jag ta TAXI hem helt själv :( de va fan inte kul xD På lördagen när jag vaknade stack jag o Millan till l-vik o va med Jozzan Tim och Oskar :D Vi spelade fotboll utan för Pontus :) hihih skojigt!! Sen stack millan hem  :(   Vi hade iaf skoj efter de :D På kvällen åkte jag hem tror jag xd och efter middagen åkte jag tbx :D Vi väntade på jozzan för hon va hos sin mormor o efter de kollade vi på film hos Tim :D <3 När jag skulle hem så gick jag o Jozzan typ 20 sek innan  killarna o så kom bussen så jag fick kuuuutttttaaaa för att hinna så jag han inte säga hej då till nån :'( DET SÖG! Sen på söndagen så var jag med Jonna och tränade :D PUSS PÅ HELGE DEN VA BÄST!

Idag så har jag vari på skolan ign :P Det va as segt . På idrotten hade vi vollyboll o bandy :D  DET VA AS ROLIGT :D Efter skolan gick jag hem och fikade/ åt middag och sen mötte jag Hannis så cyklade vi till ATS för att träna handboll :D Det va as kul som vanligt :D Sen cyklade vi hem o då duschade jag o nu sitter jag här :D Har ni nått tips på hur vi kan göra bloggen lite roligare eller nått så äre bara o säga till :D

Kyssss//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0