sovmorgon efter sovmorgon

hello♥

bästa dagen idag, som jag sa imorse.
den här veckan måste ha vart det bäst på länge.
för vi har haft sovmorgon alla dagar förutom tisdaf. och imorgon har vi sov morong tillhalv nio och på fredag har vi sovmorgon till HALV ELVA!
men imorgon har vi friendsdag och då ska hela senaredelan vara i olika grupper och jag vill vara med nån från min klass :S
men idag på slöjden så blev jag klar med mitt linne, men när jag skulle göra det sista så råkade jag klippa ett hål idet det. men det ska gunilla fixa sa hon:D
men ikväll blire greay´s anatomy, i loóove it XD
men nu ska jag gå.
puss hej// Alexandra.

ps. vi var 2 på handbollsträningen idag,. jag och petro gjorde en dans som vi ska ha på matcher när vi springer in.

här är låten vi ska springa in till:

Kommentarer
Postat av: N A A D I A

Ha en superskön kväll nu va ;) <3

2009-05-13 @ 21:29:46
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg. Ett litet tips bara, använd stor bokstav och så efter punkt, då blir det lättare och roligar att läsa!

2009-05-13 @ 22:22:32
URL: http://amandly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0