Söööndag

Heeejsaan:)
Hur fint väder va det inte idag då? Vaknade med ett leende på läpparna :D Skulle till l-vik me Ida men jag orkade fan inte xD Så då va jag o Hannis till ica o köpte glass :P INGEN jag tycker ni ska köpa :P den va inte så god :P Vi cyklade till sportfälte o satt där i gräsen o sola :) Då kom Ida o då kog vi lite kort :) hihih sen cyklade vi till lillsjön o bada fötterna o de va is kallt :P hihih sen va ida tvungen att äta o jag o hannis oxxo . så hon cyklade hem o jag gjorde nudlar :P Efter middagen gick jag ner till öp-hallen o vänta på alla.  Sen så tog vi o åke till Järpen :) Det gick inte så bra för oss :( 5-0 ... hihih ja jag har inte så mkt att skriva men hoppas att ni har haft en bra helg :D

/Hanna


Kommentarer
Postat av: bownii

JAG älskar ben and jerrys

kram

2009-05-18 @ 09:16:48
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: tillan

heej det pågår en tävling på min blogg just nu och det skulle vara roligt omdu kikade in :)

2009-05-18 @ 14:43:45
URL: http://lifeoftillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0