Paus

Var tvungen att ta en liten paus från städandet ett tag xD 

Och jag kan inte ta reda på mina kläder förns Emmis vaknar, hon ligger o sover.

Hitills har jag gjort:

Ta reda på mina kläder, lägga dom i garderoben (stavning)

Rensa min garderob (stavning)

Städa undan andra saker

Dammsuga

kolla lite på vad jag ska ha med mig till USA 

 ja det har jag gjort xD 

 

Sen när jag har städat klart (2 år) hehehe 

ska jag äta och sen ska jag till Benny och Elisabeth för min mammas kusin och hennes man har kommit från England,så jag ska få träffa min tremänning som jag aldrig har träffat.

Skojj,Skojj<33

 

O// Hannis


Kommentarer
Postat av: michaela

måste också rensa garderoben......suck

2009-05-13 @ 17:08:29
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0