morning

hejsan.

skulle skrvia igår men datorn dampa, så jag kunde inte,
men nu ska vi börja skriva mycket, och vi ska lägga ut mer tips och då ska vi lägga ut flopp och flopp tror jag.
och så ska vi få en ny desin:D
så de så...
inatt (halv fyra) så ringde nån oss. först så svarade jag:
(jag) hallå
(den) har du nåt fel elr?
och sen så pratade mamma.
haha han var typ full, för mamma frågade kanske 140 gånger vem det var.
och sen så la mam´ma påXD
ska snart gå till jossan. vi har sovmorgon idag till halv nio.
ikväll äre fotboll och greay´s anatomyXD
toppen kväll.
nu ska jag göra mig iording.

puss...smmek// Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilie

Godmorgon! =)

2009-05-06 @ 08:07:55
URL: http://hamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0