Joline<33

Heeeej Alla glada sööta Människor <33

Idag fyller min Älskligs Joline år <33 12 år!

Idag har det varit skola =o(

Men den har varit hel ok i dag faktiskt!.

Började med att vi sjung för min jordgubbe<3 ( joline )

Efter rasten så hade vi nationellt prov i sv/ma, och det gick bra, tror jag =oS

Man skulle möblera något rum och man skulle vara 2 o 2 .

På lunchen så ringde pappa mig och jag gick ut och an kom med en ros som jag skulle ge til....

hmm vem skulle jag ge den till??

Men sså klar Joline <3

Sista timmen var jag och David på elevråd och vi fick en varsin Cola,hur mycket bulle man ville och hur måga kakor man ville.

Janne e så snäll han!!

Efter skolan så hade jag dansgrupp för Joline ville inte ha idag eftersom hon fyller år.

Dansgruppen gick super xD

Sen ringde jag Joline och sen han jag varit med henne hela kvällen <333

 

Tack för dagen Älskling <33333

Älskar dig Joline!!!!

 

aa men nu får ni ha det bra!!

Puss

O//Hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0