Home :)

Heeejsaan :D
Nu är jag hemma :D Jag tänkte börja me att berätta om helgen i Hallsberg :D
 Vi åkte kl 09.10 i fredags . Vi åkte i 2 mini bussar o en bil :) I bilen satt Jossan , Ullin , Uffe, Maja och  :) Ena bussen Jonna Jenny Hanna Hanna Ida Annica Marie o Annicas mamma . Och i våran minibuss vare pappa Mita Nike Sanna Vanja Lisa och Izza :) Och vid nästan alla rondeller så åkte vi typ 3 varv runt de va as kul hahahah!!!!! Vi stannade i Rättvik o åt lunch :) Sen när vi kom till Borlänge stannade vi och shopppaaa :D Jag köpte inget xD Det tog undefär 11 timmar o åka ner :P När vi kom fram åkte vi dit vi skulle sova o lämnade sakerna . Sen så gick vi till nån pizzeria o åt middag :) Jag kännde mej ganska nyttig för jag åt sallad :O   ;) Sen så gick vi tillbaka o sov .
Sen på lördagen så klev vi upp 06.15 kanske nått sånt . Då gick vi till matsale och åt frukost . Inte så gott ( som vanligt ) När alla hade ätit så värmde tjejerna upp o vid 8 hade dom match .De va jämt men dom förlorade med 1 mål :( Sen nästa match förlora dom oxxo o sen åt vi lunch . och sen den tredje matche förlorade oxxo :( Sen vare färdi spelat för dagen. Efter dom hade duschat så åt vi middag i matsalen :P Hahah o så fort vi kom hem igen gick vi o köpte godis MUMS ! När vi kom tillbaka så hade pappa fixat så vi kunde se på tv o film :D Vi började med att kolla på ( Patrik 1,5 ) o Sen kollade vi på ( Robinsson ) . Sen nån gång vid 23.00 somnade alla . På söndagen så hade dom match vid halv 9 så vi klev upp halv 7 :) Vi åt frukost o sen blev de match :D Det var en riktigt spännande match för det var jämt hela tiden o så på slutet blev de första  målet vinner högst 5 minuter , och de blev inget mål :O Så de va bästa av 3 straffar o dom missa , vi satt den , dom satt den vi satt den don MISSA :;D Yeeeeeeeeaa! SÅ blev de tillslut kvartsfinal o den förlorade dom :( Sen så fixade vi allt o åkte hem . Bil resan hem va bäst :D Vi åkte lika dant som dit fast Sanna o Jossan bytte :) Vi hade allsong o körde i sondeller :D o ringde massa folk ahhahaha vanja e ju bäst på de ;) O Lisa sminkade Izza o Vanja o Izza sminkade Lisa dom blev as fiina :D Vi körde s/k o de va inte så jätte kul . Och så körde vi games :D Samma ´lag som dit :D Jag o Izza mot Nike o Lisa . Vi vann dit o dom vann hem :P  Vi stannade i Mora o åt middag det bled pizza :P Hhaha som Sanna sa ( vi kan ju äta på en pizzaaffär ) Hahhaha :P

Nu måste jag tyvärr plugga spanska men vill ni veta mer så komentera så svarar jag (L)

Kyssss//Hanna

Kommentarer
Postat av: Barbie

tack ska du ha

2009-05-25 @ 21:48:53
URL: http://thedollyoulove.devote.se/
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-26 @ 10:40:46
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0