HANNA HÄR :D

Heejjjsaaaan folket nu e HäniPäni tillbaka ! Och jag är här för att stanna!!!!!!
Jag måste ju få veta va ni har tyckt om att jag inte har skrivit och hur ni mår
:D För läsarana är ju alltid dom viktigaste <3 Jag mår iaf bra och har haft
de super bra :D Lite saker som ni kan få veta är : Jag o tim har vari tsm i 1
månad o 13 dagar idag , iveckan så har jag haft spanska prov o lärarna
påstår att jag o ida skolka :S O massa mer :D Idah har jag vari på skolan
och jag slutade 13.30 . Gick hem o fikade o bytte om :) Sen när klockan var
16.10 cyklade jag till Cajsa o då cyklade vi till fotbollsträningen . Det sög att
träna! Nu ska jag kolla på Nått på tvn men ha de så bra älskar er

Kysss //Hanna

Kommentarer
Postat av: Charlotta

tacktack! :)

2009-05-14 @ 21:16:47
URL: http://tjalottaa.blogg.se/
Postat av: ella

Svar: Tack detsamma! :D <3 ska börja läsa er blogg

2009-05-14 @ 21:44:57
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0