Genrep

Hej hopp!!

Kom prercis hem från genrepet på folketshus.

Gjorde bort mig på discon men på hipphoppen gick det tipp topp =oP

I morgon är det dawesshowen och då hoppas jag att det går bra xD 

Innan så ska jag till min moster för hon fyllde år i går.

Nu får ni lite bilder från dansen men det är inte värdens bästa, jag harde lite tråkigt och min mobil kamera är inte den snbbast

                     

 

efters skolan var jag med Lina ett tag och vi låg i hennes säng och pratade i telefonen med folk xD Hahah det var fett kul!!

sen gick vi till clubben och om vi städade ett rum så skulle vi få en muffins var så vi städade lite och vi fick 2 muffinsar =oP  tihihii lite busigt av Ingo xD '

aa nu ska ni få lite bilder från mig och Lina<3

                   Lina vågade håret på mig lite snabbt för vi hade tråkigt.

 =oP 

 

aa nu har jag inget att säga så ni får ha det bra!!<3

 

O// Hannis


Kommentarer
Postat av: oifx

bäst bilder:P

2009-05-09 @ 18:25:10
Postat av: kelly

du är duktig fotograf duXD

2009-05-09 @ 18:25:43
Postat av: Anonym

bra bilder sötis:P

2009-05-09 @ 18:40:20
URL: http://potismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0