en liten bild:D

heej<3

idag har jag fått tillbaks min mobil, för er som inte vet så har min mobil varit på lagning för att den typ hela tiden fick sim inaktiv, och det var as störigt. men nu är det bra igen. och jag och mamma har letat som galningar efter minneskortet och nu när den kom tillbaka så satt minneskortet kvar i telefonen.
men dagen har var okej. nu måste jag skriva klart mitt och jossans PM som ska vara klart i morgon. vi skriver om hitler, och det är värsta hemska sakerna som han gjorde på sina koncentrations  läger, dumma jälvel!
efter skolan så var jag med jossan, vi spelade chikago (stavinoing?) och drack jucieXD
men ikväll så skulle nån fixa våran desin, så då kommer vi lägga ut flippar och floppar som ni vill, nu blev ni glada va?XD
men ska gå..

puss// Alexandra


haha httade en bild på mig emmis, hanna och gabbe från förra lördagen när vi skulle sova i lekstuganXD

Kommentarer
Postat av: p

snygg blogg :)

2009-05-12 @ 17:30:17
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är PM?

2009-05-12 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0