duktigt alexandra

hejsan

hade utveckling samtsl idag, och allt var toppen och att jag skötte mig super i skolan. så nu är mamma och pappa stoltXD
efter träningen hade jag fotbollsträning, det var as kallt. typ det är olika väder hela tiden på fotbollsträningarna, ibland är det så varmt att man håller på att dö och  ibland fryser man ihjäl. 
efter som vissa typ aldrig skriver så ska jag börja skriva as mycket. 
det gillar ni va? ;) 
nu ska jag kolla lite gran på tv.
snart börjar HJÄLP! jag är med i en japansk tv show.
haha det är så töntigt, att det bli skoj.
men ha en bra kväll

kram alexandra<3

Kommentarer
Postat av: Petro och Jossan

sv; okej!

2009-05-08 @ 07:30:40
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0