Dans, 30 års kalas

Hipp hurra för här kommer HäniBänäni xD

Hahah Hejsan på er alla glada!

 

Idag innan dawes showen så var jag hos min moster som fyllde 30 i torsdags.

Skojj skojj träffade kusinerna<33

Åt as gpd tårta, mums mumms 

Sen bar det av till Folketshus<3 

Alla var så duktiga!<3

Hanna var där och kollade<3 Hanna jag vågar fan inte prata med dig längre för då får jag bara så jävla dåligt samvtet!!!

Aja...

Dansen gick super i dag, jag klantade mig lite i går på genrepet men men idag satt det i alla fall.

Janique har sån J*VLA snygg drekt eller vad det heter =oP <3 I love it!

aa nu ska ni få lite bilder från munkflohögen ( min moster bor där ^_^ ) 

                   nina ( kusin <3 ) 

                   kusin jesper <3

aa orkar inte lägga ut fler men ha det bra 

 

puss

O//Hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0