3-3 blev matchen

hellosan

som ni kanske har läst så har vi vart på fotbolls match. det blev oavgjort, men alla i ope pyttipanna spelade as braXD vi spelade inte efterssom vi spelade igår, men jag skulle vilja spela idag igen. det var iallafall as kallt, haha hannis hade med sig en filt som jag, hannis och jonna satt på så att det blev iallafall lite varmare. nu ska jag kolla på tv tror jag. imorgon tror jag att jag skulle vara med jossan<3
skriver kanske sen, men det är inte säkert.
kommer inte bli så många inlägg per dag för mig ju, för min dator har skickats iväg på lagning så jag måste dela dator med alla andra i familjen, inte kul alltså inte kul...
men ha en bra kväll och sov gott, när ni nu ska sova,
pusss // alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0