-

-är alla ni tre tilsammans me nån???

      svar: Nej inte Hannis och Alexandra men Hanna är tsm me Tim Alander


-vär ni tre bästavänner ?

  svar : ja!


är jag bäst?
svar : nej det tror jag inte ;)


hur går de med tim har ni gjort något mer?<3
Svar : hihih bara bra , nää


om ni skulle beskriva er själva med endast tre ord var , vad skulle det vara då?

svar : as snälla , pratglada , skrattiga


Hur kan man åka hem från Ankarvatt när man inte måste ?
svar : Ja du jag har ingen aning :P skulle vilja vara där nu o ha de bra :D


Vad är det första ni göra om ni göra om ni vann en miljon?
svar: ja först tror jag att vi skulle åka utomlans :D


Hej hopp , fin blogg ! ^^

Haft en bra dag ?
svar : jaa det är klart vi har :D


Hejhej!

Är allt bra?

Kramisar
svar: japp , hanna och alexandra saknar hannis men annars är de bara bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0