Storhångna imorgon<3

♥God kväll alla♥

Dagen började med att jag vaknade kl halv nio. Blev as sur på mig själv för att jag inte kunde sova längre:P Sen så satte jag mig vid datorn och sen så åt jag lite frukost. Skulle va med Hannis men hon skulle iväg med sin mamma och då ringde Hanna Lindström så  då sjusa pappa mig till henne. Vi hade skojj. Sen vid fem kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem och åt. Sen så packade jag till Storhånga, ditt vi ska imorgon. Så det blir inga inlägg från mig på fyra dar. Hur ska ni stå ut? Men kolla ändå varje dag för Hanna kommer nog skriva, för Hannis ska till stochholm som ni kanske har läst. Så jag ska prata med henne i en och en halv timma imorgon på väg till Storhångna. Men nu ska jag ta och sova tror jag. Vi ska åka as tidigt. kl åtta, mardröm.

Pösss♥

Smeek Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0