Skola igen

Hejsan Hejsan :)

Vare bara jag som var as pigg idag eller ? xD

Iaf så Vare ju skola igen idag . Det var ganska segt men jag ringde till Nico så fort jag hade tråkigt :D Så bara av att prata med han gjorde mej glad :D Sen efter skolan idag så gick jag hem och  övade lite på läxan :P Vi har typ 19 engelska glosor. Ungefär när kl va 10 över 4 så kom Emma till mej :D Skoj . Bara några minuter senare så kom farfar o hämta oss. Träningen idag va as kul. Hahaha Emma o Sara <3333333 Ja Nico Andrei o Aljo va o kollade de va as pinsamt xD När träningen var slut så stannade jag o Petro som vanligt o kolla på killarnas träning :P Sen vid 8 kom mattiasMathias  o hämta oss. Nu så har jag chatta me massa .

Dagens puss får : Fredrik :D

Kysss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0