Skit.

Hejsan .

Orkade inte gå på skolan idag . undrar ni varför så får ni komentera ;) Jag mår iaf skit så alla vet. Ja jag sov typ till 10 sen så satt jag mej vid datan o tvn :P Kollan de på Smallville BÄST ♥ Sen så kom pappi så vi satt o prata lite. Sen vid halv 3 tog jag o fixa mej . Och kl 3 så kom Pappi o hämta mej o Emma. Han lämnade oss hos han så vi kunde äta o han var tvungen att fixa nått på jobbet. När han kom hem o hade ätit så åkte vi på träning :D Lika skojigt som vanligt ;) Saknade Hannis för hon var på dans , men va ju me Alex <3På tränigen sköt vi mkt och övade försvar och spela match :) Jag tror att 96.orna vann ;) ( som vanligt ) xD Efter träningen så åkte vi hem o duscha . Sen så skulle ju jag o Emma ut o va med Andrei men när vi ringde han så svara han  ju fan inte :( Har försökt att ringa han hela kvällen! Så det blev en tråkig kväll. De va handboll på tv o Sverige vann iaf :D de va ju bra (L) Ja jag har typ sutti vid tvn o kolla på nått hela kvällen för Emma har haft datan . Jag glömde min hemma hos Mammi. Men jag ska nog ta o göra lite grejs o sen sova , mena trött jag är!

Kysss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0