SJUK :@

Ja hejjsan alla bloggläsare :D

Ni blir bara fler o fler ♥

Iaf så är jag sjuk :( Jag har feger o ont i halsen . Och börja få¨ont i örat :( Asso så här äre jämt! När jag inte vill va sjuk då jävlar blir jag de . Och när jag vill bli sjuk då blir jag inte de :( xD Så nu är hela lovet försört!!!! Jag o Hannis skulle ju ha sovit hos Alexandra idag o imorgon så skulle dom sova här :( >Men lilla jag förstör igen :( Men natten o kvällen tillsammans me dom underbaraste i världen va ju bara bäst som vanligt (L) Dom är ju bara för gulliga <33 Ikväll så har jag mest kolla på tv o pratat i telefonen med David Robin Fredrik o Albin SKOJ ! Dom kom hit o gjorde bort sej totalt för mamma o micke XD (L) Puss på dom <3 Ska nog sova snart xD

Kyssss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0