OJ

Ojsan jag har visst inte bloggat på ett tag men nu får jag ta och skärpa mig xD
aja ni har inte missat något i alla fall tror jag.

Mitt Lov :

Måndag, Tisadg , Onsdag tror jag inte vi gjorde någor speciellt Men på torsdagen så åkte vi till stockholm och med vi menar jag Mamma, Pappa, Emmis och Filip

Torsdag:

Ja förs åkte vi TRÅK tåg och sen när vi kom fram så gick vi på stan en stund och då såg vi Laila Bagge och Niclas Whalgren  =D skojj skojj as kul xD  ja sen gjorde jag inte så mycket mer

Fredag:

Vi ( Jag, Emmis, Filip och Pappa ) var först på teckniska museét  och sen var vi i livrustkammaren vid / på slottet Skit skojj xD Om ni undrar vrf mamma inte var med så var det för att hon var och simmade med delfiner <3
sen var vi bara hemma och spelade plays station 3 .

Lördag:

Var vi på cosmonova skit skojj as kul xD sen var vi på stan och träffade mina kusiner Daniel, Gabrilella ( Gabi )
Sen åkte vi hem och Gabi följde med för Susanne skulle hämta henne där och när vi kom hem så var Stella och Smillas kusin Herman dör och han hade med sig värdens SÖTASTE hund som var 5 månader. jaja sen spelade vi lite mer play station 3 xD

Söndag:

Åkte vi tråk tåg igen


Ja nu får ni ha det bra

O // Hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0