ingen TSB

God morgon alla bloggläsare som var reckord många igår♥

Jag hatar lov, för det är då man vill sova länge men istället så vaknar jag halv nio och kan inte somna om, och på vardagar när det är skola så kan man typ sova hur länge som helst fast det får man inte då. Men som ni läste vakan jag halv nio och sen  så satte jag mig vid dator, datanörd jag är... idag kanske jag skulle vara med Hannis men inte säker och så ska jag paka lite till storhångna dit vi ska imorgon. Längtar<3 Det är typ en knapplift som tar typ 10 minuter att åka och det är inga uppförbackar när man åker den liften så det är helt platt. Nån dag ska vi åka över till klövsjö och nån dag till vemdalen. ska bli skojj. det blev inget TSB idag för stackars Hanna är fortfarande sjuk:( Men nu ska jag ta och äta lite frukost tror jag.

Ha en bra dag♥

Smeek Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0