Har saknat deej

Heejsaan :D Idag så har jag varit as trött så jag har bara varit hemma och sovit o titta på tv . Men nu på kvällen så har jag pratat lite me Sara och vi bestämde att vi skulle hitta på mått efter middagen :D Jag år typ grekiskpyttipanna xD Inte så gott. Efter de så Kom Sara till mej :) Vi gjorde lite saker här hemma o sen gick vi ut. Vi tog en promenad till ica o köpte godis :D Vi träffade Simon :) De va lite skoj så vi prata me han lite :P Ja eller jag pratade inte Sara :P Vi gick hem o lämdade en sak o sen så gick vi till Sara och kollade på en film som handlade om nått Mord på nån konstig gubbe xD Fett konstigt efternamn. Den var iaf bra. När den var klar så kollade vi på en till film xD SkojSkoj!!! Chees Dodels HAHHAHAHAHAHAHAHHA♥ Sara gjorde oxxo as fin frisyr på mej :D Bilder på de kommer nog i  morgon <3 Vid 11 så gick jag hem. Har fixad mej o så nu så jag ska nog gå o lägga mej ! Men de va super kul att va med Sara idag för jag har saknat henne otroligt mkt! <33

Kyssss // Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0