Happy :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla glada :D

 

Idag vare skola . Det va super kul att få träffa min OMFG igen (L) Vi hade lika kul som vanligt (L) Efter skolan så åkte jag o Emma till körfälte o va me brödernasnygg (L) och några fler XD De va inte direkt kul xD Dom va lite små töntiga ;) Men sen så gick ( några fler ) som vi kallar dom XD Hem :D AS BRA :D För då hade vi as kul typ :D eller jag tyckte iaf de :D Vi va ute lite och de ända dom ville göra va o brotas XD men aja de blev väll lite så men de va väll bara skoj :D Lite kramar blev de oxxo <3 Mysigt ;) Det blev as kallt o jag o Emma va tvungen o åka hem o äta middag :P Hoppas att vi är me varan nån fler gång !! <3 Nu på kvällen så har jag pratat me Nico i telefon och Minälsklingfredrik på msn (L)

Kyssssss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0