Handboll <33333333333333333333333333

Haloooooooo !!!! i morse gick jag upp kl.06.00 =S  Aöexandra och Madde kom och hämtade mig kl. 06.40 bubub jag  var trött då kan man ju säga. Sen vart det  bilden i typ 2 timmar, vi åkte till Soleftiå och om ni undrar vad vi gjorde där så kolla in Rubriken xD vi spelade Handboll <33333333

 

När vi kom fram så skulle 95:orna nästan spela på en gång så dom börjde värma upp och då sa Ajje att vi också skulle värma upp så aatt vi var varma, för då kunde vi sitta och kolla på 95:ornas match <3 

När vi hde värmt upp så kännde jag,Hanna och Alexandra att vi började bli hungrig så vi og något att äta. 

Sen tittade vi på matchen, dom spelde bra men dom förlorade =( men det var så nära det vart 15-16 synd synd men dom spelade i alla fall bra <3 

 

Sen var det våran tur =D 

och vi vann som vanligt =P hahahah jo vi van <3  vi vann med 8-18 jippey och det kanske var våran sista serie match, men nästa helg så blir det DM och det ska verkligen bli as kul <33 

Sen vart de duschen för våran del, TSB var sist ut som vanlit xD <33 sen kollade vi på 95:ornas andra match och på den spelade dom också bra men dom förlorade den också ( kommer inte riktigt ihår resulltatet ) men aja.. 

 

PETRONELLA GUDMUNSSON VÅRAN HJÄLTE <333333

hon stog i mål alla 3 matcher!! hon = skitducktig .

 

Efter det vart det hem färd, i den bil jag åkte i åkte även clara i så det vart inte så många tysta minuter men det gjorde ingenting för hon e så skön !! Clara e så jävla skön <33 

 

ja sen när jag om hem s följde jag me Alexandra hem och sen kom mamma ooch hämtade mig

 

När jag kom hem s var jag AS hungrig så mamma gjorde mat och jag och emmis gick till kiosken och köpte coca cola <3 mm mumms. är vi kom hem så stog det tacos på bordet =D och nu sitter jag och kollar på Melodifestivalen <3 

Jag vill bara säga att Carolina af ugglas e s åjävla skön hon också =D hahahaha 

 

Puss på Hanna<3 , Alexandra<3, Thea<3, Clara<3, Emma<3, Sara<3, Emma <3 mfl 

 

Puuuuuuuuuuuuus  på dagen asså <33333 den har varir så jävla rolig 

 

Jaha nu ska jag fortsätta kolla på Melodifestivalen 

Ha det bra 

Kraaaaam ♥

 

p.s jag var tvungen att kopier det här från min blogg för jag orkar inte att skriva om allt och jag har inget annat att skriva =P

 

O// Hannis


Kommentarer
Postat av: petronellag

tss här ljuger man jag var ju sämst jag var ingen hjälte jag förstörde ju alla matcher för att jag inte var någe bra X)

2009-03-15 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0