DM <3

Heeejsaaaaaan :D

Idag är jag fan as glad :D Vi kom hem igår kl 23.30 :P Men vi börjar väll fårn igår morse.

Vi klev upp kl 7 , Vi åt frukost o packa o fixa oss. Sen så vid halv 8 åkte vi till Kramfors:) Vi hade as skoj mellan bilarna ( sms ) När vi kom dit så värmde vi upp och spelade match mot sundsvall . vi vann iaf men vet med hur mkt. Sen efter en timme spelade vi igen mot kramfors . Vi spelade riktigt dåligt men andra halvlek spelade vi hyfsat. Vi vann med 8-5 :D Sen vare semifinal och de va mot sollefteå . Vi vann iaf me as mkt :P Så det blev FINAAAAAL . Men först gick vi o köpte lite godis tills vi skulle hem . Kl halv 7 spelade vi final mot Härnusand ( vi har alltid förlora mot dom ) Det började med att de va lika typ hela tiden men sen tog vi lednigen :D Vi ägde sönder !!! VI vann med 16-13  FAN VA GLAD VI BELV!!!!!!  Härnusand börja storlipa XD  Vi fick duscha lite snabbt . och vi fick en chokladask av Mariel o Emmis tror ja att de va :) TACK TACK <3 Vi försökte hitta nån stans o äta men de va fan stängt överallt XD så vi åkte till sollefteå o åt på sibylla . När vi åkte där ifrån var klockan 21.30 . Så vi skulle ungefär va hemma 23.30 . SOv i bilen o va as trött när jag kom hem!!!!

Ja men idag äre skola igen seeeeegt för jag e as trött. Jag har fan ont överallt! Sen kanske det blir pettro men venne om jag orkar :P <3
Alex fina ställning <3
Hannis fina stälning <3
ÖHK är bara bäst!
Kysss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0