DAVID <3

Heeejsan alla Glada :D

Idag efter att jag hade städa och fixa mej så Gick jag till mormor och åt lunch . Sen gick jag o David till ica fett skoj :D Sen gick vi hem till mej o hämta vantar sen så åkte vi ner på stan och skulle träffa albin. När vi kom ner på stan gick vi till videoteket o träffa Albin  men sen så gick vi runt lite och träffade Jossan och Sarah :D Saknar dom <3 Vi tog bussen hem och va ute o kasta snö bollar på varan :D Vi gick oxxo o gunga på lekparken :D Vi klättra oxxo i träd de va as skoj :D Men allt är skoj me david <3 Lite senare så gick vi till Albin o va med han :D Vi stog o prata o kramades lite XD Men jag var tvungen att gå till mormor o Ida . Sen så precis när jag kom dit så kom mamma o hämta oss. Nu har jag ätit middag o gjort lite grejs me Ida o Vilma :D Nu så sitter jag som vanligt och har videosamtal me SUPERSötaDavid <3

 Ica me David <3
På väg till stan <3
Snygging på HM <3
En apa i trädet <33
Puss för bästa dagen david älskar dej!!!

Kyssss // Hanna

Kommentarer
Postat av: anonym

ska han inte ta på sig nya skor, och en finare jacka?





haha btw ful som ´fan.

2009-03-08 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0