bitchklapp

hejsan<3

idag var det en ovanlig sak.... skola. Den var skojj.
haha, på svenskan så hade vi teater, men min grupp (jag, amar, jonas och olivia) körde typ kung fu.. och då kom jonas och typ gjorde nåt, haha typ försökte pussa mig elr vad man ska säga, och då gav jag han värsta bitchklappen, jag tänkte inte på vad jag gjorde:P
förlåt jonas:P
men an´nars var väl skolan skojj.
Efter skolan så var den handboll, det var en sor.lig, rolig och jobbig.
Det sorliga var att det inte blir nån cup i år, men vi ska åka på partile nästa år i stället.
men sen var det en rolig och jobbig träning.
Nu kollar jag på tv och ska snart gå och fika.

Pussokram♥

Smeek//Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0