Backflip

Hejsan, idag var skolan skojj som vanligt, närå men den har börjat blivit kul dom två sista dagarna,
Här kommer iallafall min skolandag:

Svenska - Jonas var sjuk så vi kunde inte öva, hoppas han är frisk imorgon för då ska vi uppträda för klassen:S

Tyska - Boring.....

NO - som vanligt, trååååkigt

Läsning - Okej...

Lunch - okej...

Lunchrast - Spela games med Joseph Simon och Lukas. Jag och Lukas ägde alla... NOOOT:P

Matte - Okej, men jag strörde mig så hårt på ..... så jag kunde slå sönder na, närå skojja.

Idrott - Superkul, Joel och Joseph och Simon hoppade men längd skidorm det såg så jäkla kul ut:P OOch så skulle dom göra backflipp och det såg as kul ut + att dom inte klarade de:P

Hemgång - BÄST

Hemma var jag med Jossan och nu sitter jag och slöar framför datorn:P
Imorgon är det fredag och Hannis ska sova hos mig<3 (tror jag)
Och på lördag ska vi till Sollefteå och spela vår sista seriematch.

Men nu ska jag nörda vidare:P

Smeek // Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0