Alexandra<3333333333333333

yo folket !!! Idag vid ungefär 12 kom Alexandra till mig och d var vi ute och gjorde en liten snögubbe som hette Laban <3 xD men när Alexandra skjutsade mig och Laban på sparken så vällte sparken och Laban gick sönder så vi bygde i hop han igen men då blev han lite missbildad xD aja och sen välte den igen och då orkde vi inte bygga ihop han gen så vi sparkade sönder han ännu mer. 

 

Efter det så satte vi oss på alltanen och fikade lite i det fina vädret, vi fikade tårta <33 

Jag gjorde en liten liten Laban av marsipannen ( stavning ) 

- ( jag ) titta vilken fin liten Love 

Alexandra sitter tyst och kollar på mig 

- ( Alex ) eh han heter Laban 

 

Hhahhahahahhahahahahaah as kul skit skojj xD 

 

ja sen gjorde vi en STOR snögubbe som heter Gunnar <3 

 Gunnar ( klicka på bildena så blir dom större ) 

 jag och Gunnar 

alexandra och Gunnar <33

 

Efter det gick vi in och bakade en kladdkaka men vi misslyckades =(  =P 

 heheh

.......

mumms men fula xD 

 

Efter det så satt vi vid datorn en stund men sen var Alexandra tvungen att gå hem =(   Så jag följde med henne en bit och då filmade vi lite xD 

Videon kommer senare tror jag 

 

När jag kom hem så satt jag vid datorn, hjälpte mamma lite och sen åt vi och nu sitter jag här och kollar på wipeout <3 och cahttar lite 

 

Puss på dagen <3333333 Tack Alexandra för att du fixade en bra dag till mig <33 

 

Ha det bra 

 

Kraam ♥

Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0