Ytterhogdal 09

Heeeej :D
Nu e jag hemma :D

Lärdag : Vi åkte ungefär vid 6.00 och Vi sov typ hela vägen :P När vi kom dit spelade lag 1 sin första match . Vet inte mot vilka men  men :P Efter den matchen så åkte vi o åt lunch ... Sen så åkte vi till dagiset som vi skulle bo på :) Vi fixade till o gjorde jätte mysigt :D Sen spelade vi (Lag2) Vi mötte Hede o vi vann med 7-0 :) jag gjorde 3 mål o Sarah 4 :) :D Sen spelade lag 1 igen .... O vi igen mot Rätad och de blev 2-2 jag gjorde båda målen :D Men de va mitt fel att de blev lika för jag missade en straff :( JAG E SÄMST ... Aja sen åkte vi till nån skola o duscha o åt middag.. Sen åkte vi till dagiset igen o kollad epå film ( Walander ) ¨När vi hade kollat klart på dej bytte jag o Elina om o sminka oss :D Sen gick vi med Hannis Alex o Emmis till discot . :P Vi han inte mer än o komma dit innan vi ville gå hem typ XD Seriöct om dom kallar dedär cisco så har dom aldrig vari på ett riktigt disco! De va nå jävls band som var där o spela massa gamla låtar som ingen från stan kunde :P  Men alla jävla bondar kunde XD Tillslut så slutade dom o spela så satt dom på en cd :D Då jävlar va vi 4 på G ! Vi stog helt själv o dansa :D Vi hade så jävla kul! Sen vare nån liten skit som skulle va där vi va hela tiden o de va as störigt xD Men vi spana bara in hans kompisar xD Vi satt oss så nära dom vi kunde sen så hörde vi att dom skulle gå :O Så då jävlar Skyndade vi oss ut o gick samma väg som dom :) Då började dom snacka o så förljde vi med dom hem :) Stog utanför dom o pratade sen fick vi deras nummer :) Dom hette typ Simon ;D <3 Pontur :) Felix , Oskar , Habat o massa XD Simon o Pontus o Oskar  va finast o snällast :) SEn börja deras tränare skrika o massa så dom var tvungen att gå in :P? S¨å vi gick oxxo hem o la oss... 

Söndag: Vaknade runt 8.00 Det va as varmt jag trodde att jag skulle dö :O Jag Fick upp Elina ganska fort o så började vi klä på oss o gick ut för på planen vid dagiset spelade killarna :D Vi kollade o dom förlorade :( SYNDSYND Sen så hade vi match mot varan  :o Det stog 0-0 första halvlek o sen början av andra halvlek hände de som jag visst skulle hända!!! Jag gjorde illa högerfoten som vanligt :'( Det gjorde så ont så jag skulle kunna döda nån jävel! Aja då var det slut spelat för mej :'(  Men som tur va så gjorde Sarah ett mål så vi vann o kom till final mot rätan :O Vi gick till dagiset och packade lite  och åkte o åt lunch o som tur va så var killarna där så vi snacka lite med dom :) Sen så spelade lag 1 mot Hede o dom vann med 3-0 :D Så dom kom 3.a (Y) Sen hade vi final o det blev 0-2 till rätan :'( Aja vi kom iaf 2.a o det e ju bra :D Sen var det prisutdelning o vi fick fair play Så jävla kung :D Sen åkte vi o dusha och åt middag.. Vi satt kvr hela tiden så alla åkte hem o städa hahahah vi e bäst <3 När vi var påväg hem stannade vi o köpte godis o dricka :D Sen så vart alla ganska trötta men som tur va så somna ingen så vi hade as kul o smsa massa med simon och oskar :D När vi kom hem så kollade jag på handboll det blev 28-28 :D  Och det gjorde inget för Sverige kom till VM el vare va ändå :D Nu ska jag ta o smsa o ringa Ida tror jag :D <3 Sen så har de ju regnat hela jävla tiden xD Hoppas ni har haft en bra helg <3

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0