USA<33

'Hej sötisar♥

Nu blir det lite kort om USA<33

 

Första veckan:

första veckan var det full upp hela tiden.

Vi var på Disney word, massa andra disney parker, vatten  park, bada i poolen, SAKRATTA,SKRATTA och SKRATTA !!!

Det var jätte fint väder, det var varm men ibland kunde det komma lite reng och då var det inte LITE rengn :oO

Anonym om Hemma:

var det kul på disneyland? 

Svar:  AA!! =o) 

 

Andra veckan:

Andra veckan var det bara att ta det lungt!! <3

Ligga på stranden, bada i havet, bada i poolen och SHOPPAT! <3 fast det blev inte så mycket men men.

 

Har inte blivit så brun men det blir jag ALDRIG! =o(

Flyget hem var seg men Nova muntrade upp mig, den sööööööööt ungen!!

Nova e värdens sötaste unge!<33 saknar henne sjukt mycket!

Hon ba: Min Hanna ;) <33

 

Nu har jag precis varit på Filips skolavslutning! 

Va med Söööt Elina <333

I morgon är det skolavslutning!

Ni får bilder från skolavslutningen och USA resan i morgon <3

 

Puss

O// Hannis


Kommentarer
Postat av: Mohamed

Min papa borde bo där tycker jah;O

2009-06-12 @ 13:10:36
Postat av: Mohamed

Min papa borde bo där tycker jah;O

2009-06-12 @ 13:10:58
Postat av: Anonym

Hej du sötis!

2009-06-12 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0