Storsjöcupen

Hejsan Svejsan folket!

Fika nyss.

Idag har jag spelat en match mot Norge och dom var fett bra men vi förlorade bara med 20-0 så det är lungt.

Nej jag skojja bara vi förlorade med 1-0 

sen spelade Alexandra match mot typ Stockholm och dom vann med 5-0 <3

Cycklade hem och duschade, sen var det tillbaka till sportfältet och då kom Hanna,Ida och Sara<33

Skojj,Skojj 

Efter ett tag tog vi bussen till Österängsparken och väntade på att invigningen skulle börja.

Invignigen var skojj!!

Imorgon ska jag spela på hofvallen kl.13.00

Idag innan invigningen så satt vi i gräset och då kände jag hur TSB kom fram igen <33

(L) Saknar TSB (L)

 aa men ha det bra nu

O // Hannis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0