Mysigt värre

Hejsan, jag hann inte uppdatera igår men men ni får ju veta allt idag ;)

Igår skulle jag och Alexandra ner till storsjön och då hängde Emmis och Sara på<3 

Vi var där nere HELA dagen och kvällen och då menar jag verkilgen HELA!

Jag och Sara tog ett fegis dopp xD 

Sen på kvällen kom ju lilla Mats xD Hahahahah 

Bara Emmis,Alexandra och Sara som fattar men aja inte mer om det!

Vi hade det jätte mysigt<333

Sen gick vi upp till mig och Alexandra och Sara sov över här, vi kollade på film och hade det MYSIGT<33 

 

Idag så gick vi ner till..........trummvirvell!!!

STÖRSJÖN<33

Träffade Jonas och Joseph och det är f*n den roligaste dan jag hafft på länge, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

Men idag var det inge fegis dopp utan nu hoppan man från bryggan xD

Jätte skönt!

Vi hade as kul!

 

Tck för dom här mysiga dagarna allihopa<33333 

Love you! (L) 

 

Sov gott

O//Hannis


Kommentarer
Postat av: sara

tack för en super mysig dag <3

2009-06-25 @ 23:39:12
URL: http://saareys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0