Torsdag / TSB

Hejsan .

Idag vakna jag vid halv 7 och gick upp o duscha XD Stog i duschen i MINST 30 min XD Sen fixade jag mej o gick till skolan med Saris o Claris <3 På skolan hade vi fett tråkigt! Vi hade sy slöjd :( Det är rena självmorde att gå dit :( Sen hade vi lite kul som vanligt på rasterna jag o Cajsis <3 Efter skolan gick jag hem o va med Hannis o Alexandra <3 Vi gick som vanligt till ica ;) SVULLBARN <3 Sen gick vi hem o chatta me små barn ;) Vid 6 spelade vi match mot 96.killarna :D Det var as kul för vi vann :D Vet inte med hur mkt men ;) Sen har jag duschat och gjort läxa o data :P nu måste jag göra klart läxan men jag skriver i morgon igen :D
jag hoppas att ni vet vad de är för dag i morrgon! DET ÄR MIN FÖDELSEDAG :D <3
TACK till Hannis o Alexandra för världens finaste tröja <3

Kyssssssss// Hanna

Kommentarer
Postat av: en mycket nyfiken sara:P

hej söt bruttor..<3 vad betyder tsb? jag är nyfiken:P puss på er <33

2009-01-30 @ 10:01:15
URL: http://saareys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0