Sundsvall :D

Hejsan alla söta bloggläsare <33 Jag har presic kommit hem från Sundsvall och här kommer min dag :D
Kl. 06.15 gick jag upp ock fixade mig sen kl. 07.00 åkte jag, mamma, Emmis och Filip och hämtade Alexandra och Madde och sen åkte vi till Sundsvall. Ungefär vid kl. 09.15 kom vi fram till Sundsvall och d skulle vi till Kari Koko :D ( homopat ) Sen åkte vi till Birsta och var tvungen att köpa nya jeans till Alexandra för det var hål i hennes :D sen gick vi runt på Birsta ett tag och sen gick vi över på Ikea och åt lunch :D vi gick på Ikea en stund och när vi typ stog i kön för att betala så var det en tjej ganska långt framför oss som ramlade i hop och typ krampade och hennes kompis typ roade " Anna vad e det Anna vad har hänt " och sen bara vaknade hon :P jag vart fett rädd :D sen gick vi över till Birsta och köpte en födelsedagspresent till Hanna men jag kan tyvär inte säga vad det e eftersom Hanna kanske läser detta <33 Sen gick jag och Alexandra omkring lite :D Jag fick välja en sak som Alexandra skulle köpa på Lindex och det blev en skit snygg.............haha jaa Alex du vet XD jag hoppas att någon får se den en vacker dag :D heheh. På vägen hem så tog jag lite ego bilder som kanske kommer på min blogg sen www.peppparkakaa.blogg.se

O // Hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0