Onsdag / Skola

Hejsan Hejsan alla glada :D

Idag blev de skola igen :P Va med underbara Cajsa :D PÅ svenskan va de as läskit för Marie skulle prata me mej :S Hahha men de va inte så farligt ;) Sen skratta vi som vanligt jag o Cajsa XD Sen sa Cajsa en as kul sak XD Hed gäng hahaha XD Det är bara du som fattar älskling <3 Sen efter skolan vare bara hem o göra klart svenskan som måste va inlämnad i morron OMFG ! Sen har jag tittar på min favorit pogram Smalleville , One tree hill och Las Vegas :D Sen har jag chattat med lite små barn som tror att dom är nått XD En av dom frågade på mej oxxo HAHHAHAH LOL Nu ska jag öva på spanska glosorna för första gången o de e förhör på dom i morrgon! jag säger det ige OMFG!

Kyssss // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0