Måndag , ingeeen

Hejjsan alla glada :D

Ja då var det måndag igen o skola som vanligt. Vi började kl 9 :D Jag o Cajsa har haft en ovanligt rolig dag XD Vi hade svenska o då skrev vi ( alla barnen ) Hahahah Ni kanske inte tycker de e så kul men de va as kul tsm me Cajsa ( alla barnen gillade Dolly Partons röst, utom Östen han gilla bara brösten ) ASG !! Sen när vi skulle läsa de för några blev de as fel XD typ såhär ( alla barnen gillade dolly partons bröst utom östen han gilla bara brösten ) hahha el ( alla barnen gillade dollypartons bröst utom rösten han gilla bara Östen ) HAHAHHAHAHAH XD Sen hade vi typ No , Engelska o massa tråk XD Sen va de idrott de va as kul , vi spelade fotboll mot killarna . Det var , jag , Cajsa , Ida , Bettan o Sanna och albin va med oss ;) Vi spelade as bra gemfört med killarna som bara körde ego XD När skolan va slut gick jag hem o städa rummer =/ Sen satt jag vid datan o prata med isak o patrik i telefon ;) Sen efter middagen skulle jag va med David o Filip med de gick inte så satt o chattade  med Han i ställe (L) Älskar deh mest DAVID <33

Kyssss // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0