Lördag-Söndag / Pettro

Hejjsan alla glada bloggläsare :D

Lördag :
Idag spelade jag hadboll i lundvik :) Vi vann första med 17-16 o andra förlorade me nått ;) Sen efter maten åkte jag till ängsmon och va med Pettro :) Vi va först o handlade sen åkte vi till hon och åt chokladpudding o tittade på handboll. Det gick as dåligt så vi gick upp o chatta me folk :) Sen gick vi till kiosken o köpte godis :) På vägen hem gick vi till hennes bror o lånade en film ( 100 feet ) den var as läskig ;) Sen gick vi ut med Ida o pratade i telefon med Mathias o Anton . Så träffade vi Tim o några :P HAHAHAH XD Sen gick vi in o svulla o lite ;)

Söndag : Vi satt vid datan o sen vid 3 gick vi o la oss. På morgon vaknade jag av pettros fot XD Hon låg med den i mitt ansikte XD Vi gick o fikade sen fixade vi oss o åkte till odensala o satt vid datan XD Sen gick vi till Cajsa o Maja , o Cajsas mamma körde oss till ishallen . Killarna var super duktig men förlorade med 4-1 , det var Linus som gjorde målet :D Sen gulle jag snacka lite med JAcke men han va lite sur så de gick inte ;) Sen vare bara o åka hem o försöka få livet lite bättre men de gick ju sådär XD Blev kompis med David igen o de va ju bra :D Men jag vte inte riktigt hur de är mellan mej o Jacke än . Ska nog ringa han i morgon o prata lite med han ;) Men nu ska jag nog sova snart så ska stänga av.

Kyssss // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0