KUUNG HELG<3

Dom här två dagarna har varit bäääässt! Det har vart as kul och mysigt! Idag så vaknade vi hos mig av att alarmen på mobilerna gick kl. 9 eftersom vi skulle vara duktiga och gå upp tidigt, men sen så somna vi (jag iallafall )om och sen så vaknade vi (jag) igen vid halv elva tror jag. Så gick vi upp och åt frukost sen så körde vi pinpoker som var as kul. Sen gjorde vi oss i orning och sen kollade vi på film. Sen så skulle Hannis och Emmis bort och Hanna skulle på stan typ. Nu har vi besök av granarna.
Tack för helgen TSb<3

Smeek// Alexandra♥


Kommentarer
Postat av: sara:P

hej, jag har ny blogg:D kolla gärna in..



saareys.blogg.se



<3

2009-01-07 @ 06:57:00
URL: http://saareys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0