Hejsan

Hejsan! I dag har det inte hänt så mycket men det har ju varit skola som vanligt ( tråkigt ) sen väntadde jag på Alexandra på clubben, och sen hade hon tappat bort sin mössa och sen var hon TVUNGEN att vänta på en viss person ( inga namn nämda ) haha och sen när vi var vid brevldorna vid mig så halkade jag pch blev as blöt och Alexandra asgarva =) Sen var det träning, det var kul. Vi skulle typ brösta varandra ( vet inte vad det heter men Ajje sa så )haha och det var jag och Emma och Emma flög typ flera meter. hahaha. Men det var en jag saknade på träningen och det var Hanna<33 jag vill inte att du ska ta en paus =( men men jag får väll hoppas att du inte slutar.
Jaha nu hade jag iget mer att skriva så ni fårha det så bra.

O // Hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0