Handboll + Saraaa

Hejjsan <3

Klev upp 9 i morse , gick upp o fikade o bytte om. Sen vid 20 i 10 kom Sara till oss xD Sen vid 10 åkte vi till ATS .  Vi började typ uppvärma på engång när vi kom dit :P När matchen börja låg vi under med 2-0 först men det blev 16-4 till oss :D Vi är bara bäst ;) jag gjorde 8 mål ;D Sen åkte jag , Sara , Emma o pappa o köpte mat på donken o s åkte vi till bowling hallen o åt där o titta när Ante spela :P Sen åkte vi tbx till ATS o spela en match till ;) det blev 17-5 till oss :D Gjorde även 8 mål då ;D ASSO SUR JAG VA EFTER MATCHEN xD DOM TAAAFFFSSAAA HELA JÄVLA TIDEN !!  asso hatar de!!! xD Sen åkte vi hem till mej o ducha o sen gick jag o Sara till ica o köpte godis ;) Sen tittade vi på Harry Potter :P Sen gick vi till Sara o satt vid datan o tittade på ( white cicks ) (Y) Sen efter den titade vi på ( Vit oleander ) (Y) Nu nördar vi lite till sen ska vi kanske titta på en film till ;) Bilder kommer i morron <33

 SAKNAR ER
Kyssss // Hanna

Kommentarer
Postat av: Loo

Godnatt :D

2009-01-10 @ 23:58:58
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0