Fredag / Födelsedag

Heejsan :D

Dagen började med att jag vakna av att alla sjöng XD AS STÖRIGT!  JAg fick högtalare till datan o present kort på HM och kläder massa mer. Sen vare skolan o de va ganska drygt XD Det var ju inge kul när Albin o Linus inte va där :( Efter skolan var jag med Millan o Sara <3 Av dom fick jag hårspray linne o en patron o en 50öring ;) DÅ kom mormor o Ida oxxo av mormor o morfar fick jag 600 på JC o av Ida och Patrik fick jag 400 på HM . Sen kom pappa o hämta mej o Emma o då åkte vi o handla sen åt vi o massa grejs bilder kommer <3 Och av pappa ska jag få en systemkamra :D as stolt XD
Och släkten kommer på söndag ;)

Kysss // Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om kvällens "Let's Dance" ?

2009-01-30 @ 23:03:38
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0