Badet

Hejsan jag har presic kommit hem från badet :D I dag har det varit skola och efter skolan så åkte jag och Joline på badet och var där till ungefär till halv 6 och vi försökte skaffa oss nya kompisar men alla disade oss :P sen klädde vi på oss och gick till bussen och det var assssss kallt ute :D vi fick typ stå och vänta på bussen i en kvart och vi höll på att frysa ihjäl :D sen på bussen ringde vi till Johan Å och frågade o m han kunde gå med oss en bit :D men när han kom så skulle han och Johan M till kiosken och jag och Joline började gå men Johan och Johan kom aldrig ( skitungar ) dom gick till Lina :( ja ja jag hoppas att Joline kom hem :D Jaa det var typ min dag och jag har haft jätte kul.

PS. Grattis Hanna min lilla tonåring :D Älskar dig <3<3

O // Hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0