Torsdag / Furan

Heejsan alla dansare :D

Idag på skolan gjorde vi nått :P Man skulle klippa ut massa saker och limma fast på ett papper :P ( en fin delfin ) HAHHAHA Sen va vi till gården o gjorde massa saker XD Det var iaf as tråkigt. När vi kom tbx till skolan vare lunch . INTE GOTT . Efter lunch rasten vare dans ... Hahah de va ganska kul men . Sen kl halv 2 så slutade vi  :D Jag o Sara gick hem till mej o hämtade pengar o sen gick vi till ica :) Vi köpte tuggummin :D Efter de gick vi hem till Sara Pröva kläder. Sen vid 4 gick jag hem o duscha och åt. Kl 6 åkte vi till furan o dansa XD De va ju inte så kul men :P  Olle va värsta tjej magneten <33 Puss på min Olle♥  Jag dansade typ med Isak, Anders, Linus, Olle, Martin... och Magnus..... Sen kom mamma o hämta mej o Millan . Vi gick till Sara o hade lite kul utanför henne me hon o Ida. XD Ni sitter jag här o typ sover XD I morron äre syrrans födelsedag ( otursbarn(A) )

Kysssss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0