Tisdag / Dansaa

Heejsan alla glada bloggläsare :D

Idag så hade vi check dag :D SLAPPT . Jag Ida och Cajsa dade 3 pass No :D SKOJ SKOJ Vi gjorde klart vår forskning om VanligaDelfiner och AsiatiskaflodDelfiner. Vi gjorde värsta fint på ett pappaer. Typ som ett hav :D Nemo o Doris från Hitta Nemo fick va med och Patrik fårn Svambob XD Sen vare lunch, jag åt med Ida :P Efter Lunchen vare bara ett pass kvar så vi hade spanska. Övade lite på redovisningen tills på torsdag. Asso måste bara säga att Elliot är för jävla läskig! XD Aja , när vi slutade så gick jag hem o städade rummet och övade lite gram på spanska läxan. När Ida kom hem så spelade jag Nintendo med henne :D Sen vare middag, ci åt korv o makaroner MUMS. Sen klockan 19.30 hade vi dans . SKOJ men det gick inte så bra XD 
Ha de bäst♥

Kysss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0