Onsdag / Dans

Heejsan alla :D

Idag på skolan hade vi nån knäpptant XD Vi skulle blunda så skulle hon berätta nått o massa skit :s Sen vare dans, asso de va ganska kul xD Dansade typ bara med Isak o Simon ;D Sen hade vi lunch :P  Efter lunch rasten gjorde vi nått konstigt. Sen vare dans igen :D Men nu vare bugg :( DET SÖG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   efter skolan var jag med Sara , Lise och Moa :D Vi var hemma hos Lise o körde Twister och kollade på Bert. Sen gick jag o Sara hem o åt middag. Efter middagen gick jag hem till Sara o kolla på film med henne :) ( Wild child ) Sen vid 9 gick jag hem . Nu sitter jag här o chattar me alla glada :D <3


Kyssssss // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0