Måndag / Dans

Hejsan vill börja med att säga förlåt för att jag inte har skrivit på en vecka XD

Men idag vare skola igen då. Vi började kl halv 9 och då hade vi dans i typ 2 timmar ;) Det va as segt :P Jag måste ju säga att Isak var förjävla duktig :D Det var fett kul o dansa me han ;) Sen redovisade jag lite XD Efter de så blev vi indelade i 3 grupper :P Vi körde nån lek  me att man skulle hålla varnan i hand o massa grejs ;) Jag och Simon ägde sönder fan! Sen vare lunch o den va ju blä ( inte för att jag smaka men ) . Efter rasten så kollade vi på film till klockan var 2. Efter skolan gick jag hem o packa upp från igår. Sen kollade jag på SmalleVille och åt middag efter de kom farfar o hämta mej så åkte vi på träning. Jag var inte med men tjejerna var as duktig dom gav fan 110% hela träningen. Jag Petro Thea o Fellippa stannade och kollade på Bpojkarna . Sen så var jag med Sara vi var till ica o sen gick vi hem . Nu tror jag att jag ska sova el nått för jag är as trött.

Kyssssssssss// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0