valborg

hejsan

alla haft en bra valborg en så längè?
det har iallafall jag. det var ju meningen att min familj skulle åka till stochholm idag, men så igår spyde gabbe över tyå hela toan:S
och då blev jag as sur + att vi typ bara skulle sitta hemma och tråka hela kvällen.
men sen så åkte jag och pappa ner till ope för att kolla på majbrasan.
först så var jag, hanna, joline och sandra typ med varandra, sen så gick vi och kollade på när johan, lukas, joseph, tom och benjamin smällde smällare.
haha jag typ srek varje gång, men det var faktisktt läskigt för dom typ bomba söner en nalle och typ hoppade på smällarna.
sen så kom typ jonas och daniel och smällde smällare, och sen kom typ alla tjejer i min klass, närå men många i allafall.
sen så skulle tom sjuta en raket i typ en höboll, och då började det typ brinna, och då sprang tom och benjamin ivägXD
och då skulle killarna släcka elden så dom stälde sig och kissade över den.
haha och joseph stog och höll johan och lukas på ryggen medans, det såg as kul utXD
sen så åkte vi hem jag och pappa.
och då hade mamma köpt ben & jerry´s mums<3
imorgn ska jag och hanna på hannah montana premieren.
ska fråga hanna om hon vill åka ner lite tidigare och gå på stan för jag behöver köpa en sak.
nu ska jag gå.
ha en fortsatt bra kväll<3

smeek// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0