helgen

hejsan.

har inte haft tid att blogga i helgen, så här kommer den:

lördag
jag och mamma åkte på skopunkten och köpte tre par skor till mig, två typ skor och ett par sommar skor.
 sen så var jag med jossan och vi satt på deras balkong och spelade kort i det fina vädret.
sen så kom emmis och hanna till mig, för att mamma pappa, Marielle och Micke skulle på las vegas elr vad det heter.
så vi fixade tacos, och jag skulle kasta en tomat på hanna och då sprängdes denXD
sen så spelade vi lite kort och sen kollade vi på robinson, och körde basket rugby. 
sen så sov dom här hos mig:D

  

söndag
vi vaknade vid 9, gick upp åt frukost och klädde på oss fotbolls klädera.
sen så cyklade vi bort till ÖP-hallen och hade Curver träningi, det var AS kul!
sen så cyklade vi till emmis och hanna nere i ope.
och där så satte vi upp derars studsmatta och hoppade  med vatten balonger.
sen så åt vi och det  var världens godaste potatisgratäng.
sen så cyklade vi till odenplan som ligger vid badhuset, och hade fotbollsträning i en och en halv timme, och sen  var det bara att cykla tillbaka.

så vi cyklade mer än en mil igår, och jag har blåmärken på rumpan, jag skojjar inte.

men idag blire handbolls träning.

men nu ska jag snart vandra i väg till skolan.

puss puss

smeek// Alexandra


fyra dagar kvar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0